onsdag 17 december 2008

Sjuk busdag

Idag var jag och Love hemma. Jag har varit sjuk hela dagen men vi hann med en del bus i alla fall... För övrigt har jag lite ångest över valet dagis/dagmamma men det är bara till att öva sig i positivt tänkande så blir det säkert bra!

Så här glad kan man bli när man rivit ut alla kökshanddukar-busunge!


Och så här glad när man hittat ett nytt gömställe att leka titt ut från-särskilt när man lärt sig säga något som liknar titt-ut...

Att få vatten i ögonen är lite läskigt...

.
..men att bada är rätt kul ändå :-)




När man fått hela 14 tänder är det viktigt att borsta dem ordentligt!


Imorn är det dags för mig att jobba igen...om jag inte blir sjukare...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Lika kul varje gång att finna nya mysiga bilder när man öppnat Loves blogg.
Verkar som lill-killen lärt sig massor av "ord" läten sen vi sågs senast.
Hoppas mamma mår bättre imorgon
Kram från morfar

Madde sa...

Oj vad jag känner mig taskig som skickat på dig bacillusker. Om det är någon tröst så är jag oxå snorig och hängig!
Krya på dig!

Marina sa...

Det kommer att bli bra för Love på dagis, då får han många kompisar att leka med.

Krya på dig!