tisdag 16 december 2008

Dagis, förkylningar och tatueringar

Idag blir det ingen bild. Mamman i familjen är alldeles för förkyld för det... Känner mig som en karl som är förkyld :-S Dvs jättesjuk fast jag bara har en förkylning...

I morse var vi iväg alla tre till dagiset som Love ska börja på i januari och det verkade ok. Men oj vad jobbigt det kommer att bli att lämna min lillkille till någon annan...för mig alltså.

Efter dagisbesöket blev det en tur till öppna, sen for mamman iväg och tatuerade in Loves namn och lite till på armen. Gjorde inte så ont som jag kom ihåg det... Hoppas nu bara det blir bra :-)

Imorn är det jag och Love igen. Får se hur förkylningen artar sig om vi får träffa David och hans mamma :-)

Ha en bra kväll allihopa!

1 kommentar:

Marina sa...

Jag vill också tatuera in Evelins namn någonstan, jag har bara inte kommit på var jag vill ha den.

Krya på dig.