onsdag 21 januari 2009

Fortfarande sjuka...

...men Love är bättre så han skolas in igen på dagis. Imorn är det min tur att lämna honom och då ska han äta och sova där. Hoppas hoppas det går bra. Finns inget vrre än att lämna mitt barn gråtandes... Självhar mina bacisilusker börjat en ny vända... Denna gången i bihålerna-hurra :-(
Tack snälla Malte o co-vi blir gärna snart friska :-)

Skriver min utmaning så länge som jag fick av Marina...men jag gör som Sanna och skickar den inte vidare...sorry...

7 sanningar om mig:
Jag älskar lakrits
Jag älskar att åka fort (bil, mc you name it)
Jag älskar att sova (men det verkar inte min son har förstått ;-))
Jag avskyr dammsugarljudet...
Mina kladdkakor var lite kända...(länge sen)
Jag lärde mig dricka kaffe som 25-åring
Jag har flyttat över 20 gånger (som vuxen)

Ha det bra allihop, nu ska jag krypa ner i sängen och bli frisk! Så det så!! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas verkligen att det går bra med inskolningen av Love. Se nu till att bli friska, tycker ni haft nog med motgångar på bacilusk planet nu.
Som far kan jag skriva under på"älskar att åka fort", säger bara färden genom Amsterdam, oj oj.
Sköt ome o bli friska
Kram/Morfar